להתעשר בדקה או בשעה

לאלו שמחפשים ברשת האינטרנט את אותו עץ עליו צומח הכסף, בדיוק כפי שחינכו אותנו כילדים שאין כזה דבר אך יש כאלו שעדיין ממשיכים לחפש, יזהו בוודאי את שלל הפרסומות והבאנרים שמבטיחים שאילו רק תירשמו לקורס המסחר שלהם או תרכשו בכסף רב את שיטת ההשקעה שלהם – תוכלו לייצר לעצמכם הכנסה של מאות ואלפי דולרים בזמן קצר.

המדובר בתחום המניות בארץ ובחו”ל, בתחום הנגזרים, אופציות אקזוטיות, אופציות בינאריות, בתחום המט”ח ובתחום הסחורות – כל פרסום וההתמחות שלו. והפרסום הוא בעצם ההתמחות היחידה.

“משה, קריית-אונו, מורה במשרה מלאה, הרוויח כ-2,000 דולר בשעתיים עבודה”

“ליטל, עקרת בית, הרוויחה 550 דולר בחצי שעה עבודה”

אז אולי בכל זאת יש כזה דבר – עץ שעליו צומח כסף ואנחנו פשוט מפספסים אותו? אולי אנחנו לא על הרכבת הנכונה? בעוד אנו נצמדים לשיטות השקעה ישנות ומוכרות ומלאי הערכה על תשואות חד ספרתיות ישנם כאלו שעושים בסיבוב אחוזים דו ותלת ספרתיים. אז אולי אנחנו טועים?!

התשובה האבסולוטית היא שאנו לא טועים!!!

הקונספט, שבו מבטיחים למצטרפים החדשים לשיטות החדשות לעשיית כסף קל, הוא החידוש היחידי (קונספט ההבטחה)!!! בעבר פשוט לא היה ניתן לבצע עסקאות מסוג זה (יכולות ונגישות למסחר הממוחשב בעולם גלובלי ע”י הפרט)  ו\או לחלופין לא היה ניתן להגיע לקהל יעד רב כמו שניתן היום. וכמו שרובכם יודעים-האינטרנט אכן שינה את חיינו אך לא שינה את היכולת האמיתית לייצר תשואות מסויימות ברמות סיכון מסויימות.

מעט מאוד אנשים בנויים להיות סוחרים במכשירים פיננסים ועוד יותר מעט אנשים בנויים גם להרוויח מסוג זה של מסחר. מדובר במסחר בעל רמת סיכון גבוה מאוד ולשם הדגמה – ככל שנקצר את זמן הפוזיציה כך יגדל הסיכון להפסיד כסף. הפועל היוצא הוא שמרבית הפתאים שנענים לפרסומות לעשיית כסף קל מפסידים את כל כספם בסופו של דבר וחוזרים שוב לחפש אחר העץ שעליו גדל הכסף. כאמור – אין כזה דבר.