משקיעים בחו”ל

לא מעט פעמים מספרים לנו בתקשורת הכלכלית עד כמה עמך ישראל פורש כנפיים ומשקיע בחו”ל. משקיעים בחו”ל ישירות, ע”י קניית ניירות ערך בבורסות העולם. בעיקר ארה”ב. קונים מניות של פייסבוק, עליבאבא, צ’ק פוינט, גוגל וטוויטר. השקעה בחו”ל מתבצעת גם באמצעות מוצרי מדדים הנסחרים בבורסה של ישראל. תעודות סל העוקבות אחר מדדים בעולם כולו לצד קרנות נאמנות מחקות ועוקבות אחר מדדי חו”ל שונים, הן במניות והן באגרות חוב לסוגיהן ומדדיהן.

את הדרך ההפוכה – של השקעה מחו”ל בישראל – פחות מסקרים. ואם כבר יש סיקור שכזה, מדברים בעיקר על גופים מוסדיים שקונים ניירות ערך בבורסה הישראלית. השפה של רצפת המסחר היא של חברות בינלאומיות, או משקיעים בינלאומיים שבאים לקנות ‘סטקים’ – הווה אומר – לקנות חבילת מניות גדולה בחברה מסויימת.

בימים הקרובים יעלה כאן באתר האינטרנט שלי – אתר מתורגם לאנגלית.

התרגום לאנגלית בא לתת מענה למשקיעים ברחבי העולם המעוניינים לקבל חשיפה לבורסה בישראל באמצעות יועץ השקעות פרטי, באובייקטיביות ואי תלות מלאה.

אז אם יש לכם קרובי משפחה בחוץ לארץ, מכרים בחוץ לארץ או חברים בחוץ לארץ, המעוניינים לקבל ייעוץ איך להשקיע בישראל, איך ואיזה ניירות ערך סחירים לקנות בבורסה הישראלית – אתם יותר ממוזמנים להפנות אותם אלי או לאתר האינטרנט – שיהיה בתרגום לאנגלית ממש בימים הקרובים.

 

בידידות

גיא חזן