רווחים אדירים בזמן קצר

ככה סיפרו לי ממש הסוחרים והמשקיעים מקבוצת אלפא איתם שוחחתי.

הסוחרים והמשקיעים מקבוצת אלפא מנו בפני את תוצאות השווקים האמריקאיים מנקודת השפל של חודש מרץ 2020 ועד לחודש יוני והציגו את שיטות המסחר, ההשקעה והניתוח שלהם על מנת להגיע לרווחים אדירים בזמן קצר.

המספרים אכן משכנעים. המדדים הראשיים, דאו גונס ומדד ספ 500, רשמו תשואות של עשרות אחוזים בזמן קצר מאוד. הנאסד”ק קפץ ב – 53% בתקופה הנסקרת.

הסוחרים והמשקיעים מקבוצת אלפא ידעו לספר על מניות שרשמו תשואות של עשרות ומאות אחוזים ועל תחזיות שידעו לקלוע בדיוק רב על נקודת השפל ונקודת כניסה להשקעה.

הסוחרים והמשקיעים מקבוצת אלפא ידעו לזהות את חודש מרץ כנקודת קיצון ופתחו פוזיציות לונג מטורפות על השוק האמריקאי וגרפו רווחים אדירים בזמן קצר.

אז נכון, אכן תקופה משוגעת בשווקים הפיננסים והמספרים אכן מרשימים. הדאו ג’ונס ומדד ספ500 עלו מעל 40% ומדד הטכנולוגיה האמריקאי נאסד”ק עלה מעל 50%.

היו מניות כמו נטפליקס או טסלה ואחרות שעלו עשרות ומאות אחוזים.

ואכן יש מכנה משותף לכל הטוב הזה..

אף אחד לא באמת ידע מהי נקודת השפל ומהי נקודת הכניסה האופטימלית.

אז מה עם המשקיעים והסוחרים מקבוצת אלפא?! זה פייק! אין משקיעים וסוחרים כאלה ואין קבוצה כזאת. כל המומחים שטוענים לבעלות על הידע לזיהוי הנקודה האופטימלית – או שקרנים, או נוכלים, או שניהם גם יחד.

אל תלכו שולל. שוק ההון הוא שוק מורכב שבנוי על תהליכים, התמדה ופרק זמן ראוי להשקעה. אם תנסו לתזמן את השוק – לא תרוויחו במקרה הטוב ותפסידו במקרה הרע.

מדד ה S&P500 ירד רק 2%- מתחילת השנה. בבלומברג חישבו כי משקיע שהחמיץ את 5 הימים הכי טובים ביותר השנה ירד ב 30%-.

.

סקירה זו נועדה לשם מסירת מידע בלבד, ובשום אופן אין לראות בה חוות דעת, הצעה, המלצה או יעוץ לרכישה ו/או החזקה ו/או מכירה של ניירות ערך ו/או הנכסים הפיננסיים המתוארים בה. הסקירה מתבססת על מידע אשר פורסם לציבור, אשר גיא חזן – יועץ השקעות סבר כי הוא מהימן וזאת מבלי שביצע בדיקות עצמאיות לבירור מהימנות, דיוק ושלמות המידע. המידע המופיע בסקירה זו אינו מתיימר להכיל את כל המידע הדרוש למשקיע פוטנציאלי ואינו מתיימר להוות ניתוח מלא של כל העובדות והפרטים המופיעים בו. המידע, הפרטים והניתוח המפורטים, לרבות הדעות המובאות, בסקירה זו, עשויים להשתנות ללא מתן הודעה נוספת. סקירה זו היא על דעת הכותב בלבד ומשקפת את הבנתו ליום כתיבתה. סקירה זו אינה מהווה תחליף, בשום צורה שהיא, לייעוץ/שיווק השקעות המתחשב בנתוניו וצרכיו המיוחדים של כל אדם. גיא חזן – יועץ השקעות לא יהיה אחראי, בכל צורה שהיא, לכל נזק ו/או הפסד שייגרם כתוצאה משימוש בסקירה זו, ככל שייגרם כזה, וכן הוא אינו יכול לערוב ו/או להיות אחראי למהימנות, דיוק ושלמות המידע המפורט בסקירה זו. גיא חזן – יועץ השקעות, עשוי לייעץ ללקוחותיו להחזיק בניירות ערך ו/או הנכסים הפיננסיים הנכללים בסקירה זו, ככל שמפורטים כאלה, מעת לעת, לפני פרסום הסקירה, בזמן פרסומה ולאחר פרסומה. גיא חזן – יועץ השקעות אינו מתחייב ואין בסקירה זו משום התחייבות להשגת תשואה כלשהי או רווח כלשהו כתוצאה מכל סוג של פעולה בהתאם לאמור בסקירה זו.