חיסון לקורונה – רעיונות השקעה

איך תוך פחות משנה יש חיסון לקורונה?

אני לא איש של קונספירציות ולכן אני פונה לאפיקי מחשבה אחרים דרכם אפשר, אולי, לנצל את האירוע.

אז לקנות מודרנה או פייזר או אסטרהזניקה זה כבר לא רלוונטי. זה ברור. אז מה כן?

אני טוען שצריך להכיר בעובדה שהעולם התפתח והטכנולוגיה משחקת תפקיד מרכזי גם בחיי היום יום – פייסבוק, טוויטר, זום, מייקרוסופט, טסלה, גוגל, נטפליקס – אך שוכחים כולם שאותה התקדמות טכנולוגית אדירה משורשרת גם לתחומים אחרים. אחד מהם הוא התחום הרפואי, מה שמאפשר לעולם להגיע לתוצאות כמו במקרה של החיסון המהיר לקורונה.

נכון, במקרה של החיסון לקורונה הכל עבד מהר כולל אישורי FDA וכולל ניסויים באלפי בני אדם ובחיות (במקביל) ועדיין – ללא ההתקדמות הטכנולוגית כלום לא היה עוזר.

אז הטענה שלי מבוססת על הרעיון שהתפתחות טכנולוגית תבוא לידי ביטוי עצום בתחום ביצועי החברות הפועלות בסקטור הרפואי הפועל במסגרת ההנדסה הגנטית, תאים גנטיים, טיפולים תואמי הנדסה גנטית, ציוד רפואי מותאם, רובוטיקה, ננוטכנולוגיה, מיפוי DNA, הנדסה ביולוגית ועוד.

חשיפה בארץ לתחום הזה ניתן לקבל בשלוש קרנות מחקות שהונפקו ע”י 3 מנפיקים שונים:

MTF מחקה ( Bluestar Genomic (4D Health Care מנוטרלת דולר – 5131594

KTF קסם SMART HEALTHCARE אינדקס – 5131693

PTF מחקה HUMAN EVOLUTION ספ – 5131800

.

סקירה זו נועדה לשם מסירת מידע בלבד, ובשום אופן אין לראות בה חוות דעת, הצעה, המלצה או יעוץ לרכישה ו/או החזקה ו/או מכירה של ניירות ערך ו/או הנכסים הפיננסיים המתוארים בה. הסקירה מתבססת על מידע אשר פורסם לציבור, אשר גיא חזן – יועץ השקעות סבר כי הוא מהימן וזאת מבלי שביצע בדיקות עצמאיות לבירור מהימנות, דיוק ושלמות המידע. המידע המופיע בסקירה זו אינו מתיימר להכיל את כל המידע הדרוש למשקיע פוטנציאלי ואינו מתיימר להוות ניתוח מלא של כל העובדות והפרטים המופיעים בו. המידע, הפרטים והניתוח המפורטים, לרבות הדעות המובאות, בסקירה זו, עשויים להשתנות ללא מתן הודעה נוספת. סקירה זו היא על דעת הכותב בלבד ומשקפת את הבנתו ליום כתיבתה. סקירה זו אינה מהווה תחליף, בשום צורה שהיא, לייעוץ/שיווק השקעות המתחשב בנתוניו וצרכיו המיוחדים של כל אדם. גיא חזן – יועץ השקעות לא יהיה אחראי, בכל צורה שהיא, לכל נזק ו/או הפסד שייגרם כתוצאה משימוש בסקירה זו, ככל שייגרם כזה, וכן הוא אינו יכול לערוב ו/או להיות אחראי למהימנות, דיוק ושלמות המידע המפורט בסקירה זו. גיא חזן – יועץ השקעות, עשוי לייעץ ללקוחותיו להחזיק בניירות ערך ו/או הנכסים הפיננסיים הנכללים בסקירה זו, ככל שמפורטים כאלה, מעת לעת, לפני פרסום הסקירה, בזמן פרסומה ולאחר פרסומה. גיא חזן – יועץ השקעות אינו מתחייב ואין בסקירה זו משום התחייבות להשגת תשואה כלשהי או רווח כלשהו כתוצאה מכל סוג של פעולה בהתאם לאמור בסקירה זו.