מה אני עושה עבור הלקוח שלי

אני מומחה בשוק ההון. מומחה בלהבין את צרכי הלקוח, השאיפות שלו, התאוות שלו והפחדים שלו ויש לי את היכולת לנקז את כל אלו למקום מאוד מדוייק – תיק ההשקעות של הלקוח.

תיק ההשקעות של הלקוח יהיה בנוי אך ורק מניירות ערך סחירים, מניות, אגרות חוב, קרנות סל, קרנות נאמנות בארץ ובחו”ל.

כל תיק ההשקעות יהיה ניתן להנזלה ולמימוש בתוך רגע והלקוח משאיר את תיק ההשקעות אצלו בחשבון ויכול לראות ולצפות בו בפשטות בכל רגע נתון.

אני מייעץ ללקוח שלי איך לבנות את תיק ההשקעות ברמת האלוקציה: כמה משקל יהיה לכל סקטור, לכל מניה ולכל קרן נאמנות.

אני מייעץ ללקוח שלי איזה ניירות ערך כדאי לקנות ואיזה למכור, מתי כדאי לבצע את הפעולה, באיזה כמות ובאיזה שער.

הייעוץ נפרס לכל אורך תיק ההשקעות כך שתהיה התייחסות גם לסיכון הקיים, מתי להרחיבו ומתי להקטינו ומה ההשלכות של כל פעולה לטווח הקצר ולטווח הארוך.

אני מוריד מהלקוח שלי את הלחץ של דאגה לכסף שלו ומעלה לו את היחס שהוא רוחש לנכסים שלו.

אמנם תיק השקעות הוא אוסף של סוגים שונים של ניירות ערל וקרנות אך בשורה התחתונה מדובר בתיק נכסים מפוזר וככה נכון וראוי להתייחס אליו.

האחריות על ייעוץ בניהול נכסי הסיכון מונחת על כתפי – ומדובר באחריות כבדה מאוד – ועל כתפי בעל ההון יש אחריות אחת בסיסית: להבין שמדובר בנכסים שלו ולא ברולטה מוצלחת מלאס וגאס. אני טוען שהכסף יכול לנמנם בחשבון העו”ש אך יכול גם לקום ולעבוד קשה בדיוק כמו כל אחד מאיתנו.

אני עושה עבור הלקוח שלי את כל המאמצים כך שהכסף שלו יקום לעבוד כל בוקר מחדש. אני מייעץ לו איך כל האירוע הזה צריך לעבוד. את כל מה שקשור לפיננסיירה – תשאירו לי.

מה אני לא עושה? אני לא מייעץ על מה שאני לא מומחה בו ועוד יותר מכך איני מייעץ על מה שאסור לי לייעץ בו.

אסור לי לייעץ על מוצרים פנסיונים: קופת גמל וקרן פנסיה. לשם כך יש יועצים פנסיונים.

אני לא מומחה בנדל”ן – שמהווה נדבך מרכזי בחיפוש אחר היכן להשקיע את הכסף.

אז אני כאן בכדי לעשות עבור הלקוח שלי את מה שאני הכי טוב בו ומה שאני מומחה בו – ייעוץ השקעות אישי על תיק השקעות שכולל מגוון רחב של ניירות ערך.